3 dec. 2007
Täby Centrum/SLETEN
Efter min bravader i "Uppsala" så kände jag mig shopping sugen efter jag fått åka bil med Frida till Täby Centrum. Säga vad man vill om TC men det är rätt mysigt där. Jag shoppade iofs bara på H&M och Gina Tricot men ändå. Högst upp helt undangömt mitt i mot Claes Olsson ligger en slags party affär! Jag ska skriva mer om den sedan, men dem har en massa tuffa saker som kokosnöt glas, rosa playboy shot glas, massa olika drink pinnar och min efterlängtade snäck bh som jag jätte gärna vill använda men det kan jag ju glömma.
Hur som helst här kommer min slags outfit som jag köpte. Vart upplyst kvällen innan efter att jag lånat Fridas kläder att man kan ha en massa snygga tischor under en kjol med hög midja. Struntsamma om man inte ser hela trycket tycker jag.

Etiketter: ,

posted by bellish at 9:15 em -
0 Comments:
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka