2 dec. 2007
Mos Def
Jag och Frida, två unga kvinnor på väg mot lyckan, trodde vi.
Peppade satte vi oss i en bil med destination Uppsala för att se Fridas one and only man Mos Def. Vaksala torg ser misstänktsamt tomt ut och vi skämtar om att det skulle vara så typsikt om han ställtin. Mina ögon ser att fönstren på arenan är täkt med slags lappar som det står på Mos Def på sedan kommer attacken. Nej han är tyvärr sjuk, var på läkarbesök i Barcelona. Hela turnen är inställd. Attans, vår fråga är: blev han skjuten, har han cancer? har han aids? vad var problemet, jag vill inte höra något snack om halsont. Lille vännen, bättre lycka nästa gång antar jag. Och som strössel på allt hade vi köpt en massa redbull som vi tryckt i oss plus lyssnat på en GPS kärringen som förövrigt ger oss fel väg så vi åker fel mot Sundsvall. Så min andra Uppsala vistelse någonsin bestod av misär och toalett besök. Jag åkte till Uppsala för att kissa, det känns bra. Inte okej Mos Def, inte okej. Läs mer här.


Betyg: Egentligen eftersom det inte blev någon spelning borde det inte heller bli något betyg MEN jag håller inte med.

Etiketter: , ,

posted by bellish at 8:17 em -
0 Comments:
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka