1 dec. 2007
Peace & Love
Jag har aldrig varit så hypad på det här med festivaler men haha Sex Pistols? Det måste vara ett skämt, okej att dem kört några reunion gigs utomlands men att komma till peace and love? Jag kan inte bestämma mig om det är lågt eller stort. Men om man vill se några gamla gubbar klä ut sig till sin ungdom why not. Annars tycker jag inte utbudet än så länge var så lockande, okej Looptroop och kanske Petter men dem kan man ju verkligen inte se någon annanstans eller har man sett förut. Besök Peace & Loves hemsida för att vara mer delaktig.

Etiketter:

posted by bellish at 2:40 em -
3 Comments:
  • At 6:51 em, Anonymous Anonym said…

    trode du ville se Eldkvarn? :S

     
  • At 6:54 em, Blogger bellish said…

    kära anonym
    Eldkvarn är ett mysterium för mig.
    dem dyker up överallt men jag har ingen aning om vilka dem är.

     
  • At 4:57 em, Anonymous Anonym said…

    HAHAH jättekul att dem tror those dancing days är ett slags lockbete..
    NEJ!

     
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka