2 dec. 2007
101 things to do before you die
Då var det dags igen i samband med min snabb visit till Uppsala lägger jag in detta på listan, grönt betyder att punkten är avklarad.

1. åka taxi till ett annat land
2. Ha sex med en minderårig
3. Ha sex utomhus, helst i skogen, helst på vintern
4. Bajsa från ett träd
5. Åk till Uppsala och gå på toaletten, åk hem.

Något jag måste nämna är att när vi körde race hem så lyssnade vi på gamla favoriter från vår ungdom. Något inlägg tidagre gjorde jag en hint till en av mina barndomsfavroiter med tillhörande länk. Måste lägga in den igen för den bör inte missas!

Spinning righ now: Hit'N'Hide - Space Invaders (you tube)

Etiketter: , ,

posted by bellish at 9:03 em -
0 Comments:
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka