3 dec. 2007
HollywoodDiet - Fixa Outfiten
Nu är jag med i Fians tävling för jag ska vinna mitt vattenmelon halsband, det är vädligt viktigt för mig. Man ska helt enkelt fixa en outfit till en sko som Fian valt. Denna vecka är de silver pjucksen från Jessica Simpson och var självklart tvungen att slänga ihop dem med ett par Brian Lichtenberg leggins. I <3 Brian Lichtenberg!
Hoodie - H&M Art By: Steed Lord
Hoops - Ebay
Boombox Halsband - Ebay
Lila clutch - Ebay
(Clutchen finns i olika färger, ett tips är att kolla säljaren )

Etiketter: ,

posted by bellish at 8:15 em -
1 Comments:
  • At 9:40 em, Anonymous Anonym said…

    Super snyggt!

    Svar om Britney: Det är inte marken, det är på kartongen, hennes vännina kom med den, det är därför det är kladdigt runt om också, för att det är en kartong som tårtan varit i..

    Jag tycker den ser god ut :P

     
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka