2 dec. 2007
Blender Clothing
Blender Clothing är en amerikansk först och främst vintage butik men dem säljer ungefär allt, för både män och kvinnor. Dem har skateboard decks (vad det nu innebär, är sämst när de gäller skateboards), roliga läppglans, speciella dvd filmer, air freshners, body splash, speglar, accessoarer, magneter och ja ungefär allt man behöver helt enkelt. Dem har även en hel del nya grejor från märken såsom Schmack, Freshjive, Obey osv. Min favorit är So Fresh hoodien från Local Celebrity som du kan se överst i inlägget. Den är så himla fin och jag älskar vattenmelonen men är hemskt osäker på färgen, mörk natur blått är inte riktigt min grej.vintage fronten finns det kreationer från alla 1900-talets decenium i omgångar. I skrivande stund älskar jag 80 tals klänningarna. Den egentligen grymmaste är silver klänningen, space invaders in the air liksom, det enda är att den är så himla lång men om man är lite pysslig av sig kan man kanske kapa den, tyvärr är inte om designa kläder min starka sida.

Etiketter:

posted by bellish at 6:59 em -
0 Comments:
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka