6 dec. 2007
Amy Winehouse den 5 December
När Amy skulle besöka sin man i fängelse igår (onsdag 5 december) var hon inlåst hela morgonen med en stylist från Harrods, designern Sadie Frost och sin hår stylist. Jag tycker att de är jätte gulligt, hon och Blake har verkligen ett drama crack relationship. Det saknas bara att Amy är prostituerad så skulle dem vara det perfekta crack paret. Hon lämnade huset i en rosa top och jeans, förstår inte varför hon riktigt var inlåst för den outfiten men hon har faktiskt på sig sina och lite mina favorit klackar från Terry De Havilland som finns att köpa på Asos.

Etiketter: , ,

posted by bellish at 6:55 em -
0 Comments:
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka