12 nov. 2007
Såg du en kändis eller?
Häromdagen upptäckte jag verkligen att jag bor i Stockholm.
Jag var på väg hem till Anya på söder, hon hade en viktig dag så jag skulle vara där för henne som moraliskt stöd och klädrådgivare hursomhelst när jag var på väg hem till henne som såg jag ingen mindre än Daniel Adams-Ray. Och so what säger ni men en timme senare när jag och snyggaste bruttan i stan var på väg till hennes casting så såg vi Oscar Kihlen och Veronica Maggio på Östermalm. Eftersom jag är kändisbesatt var detta en väldigt stor dag för mig plus att det var komiskt att man såg två personer från Snook. När vi var påväg hem efter att ha kollat på ett slutsålt Roberto Cavalli sortiment så vi en ny blonderad Danny. INTE OKEJ.

Etiketter:

posted by bellish at 5:59 em -
0 Comments:
Skicka en kommentar

Namn: bellish
Home: Stockholm, Sweden
About Me: Coola Bananer
Min Profil...

Rösta på mig

Senast Skrivet
Arkiv X
Länkar


Rösta på mig


Stylesearch.se - Forum, Mode, Make up & Skönhet
 
 
Vällkommen Tillbaka